Zoeken in deze blog

maandag 9 mei 2011

Enid-Art Update

Hallo lieve mensen,

Even een Enid-Art updateje!
Ik ben erg druk bezig met met de mallen van Nori.
Het is veel werk maar ik ben over de helft!
De eerste proefgietstukken van het hoofdje liggen al op tafel.
Het is erg moeilijk om perfecte gietstukjes zonder luchtbellen te
krijgen ook moet ik nog de goede huidskleur vinden. Maar ik hoop dat
over een maand alle mallen af zijn en ik Nori kan gaan gieten.

Ik vroeg me af hoe jullie Nori zouden aankleden? Mijn idee is ook
zilveren sieraden voor haar te gaan maken. Zoals uitgebreide
kroontjes, kettingen enz. Als jullie leuke tips ideeën of inspiratie
foto's/tekeningen hebben zijn ze erg welkom!

Als de eerste Nori af is, ben ik van plan Tjiep ook te gaan gieten.
Ik heb inzettend lieve en enthousiaste reacties van jullie over Tjiep gekregen! Dankjewel!

Groetjes,
Susan


Geen opmerkingen:

Een reactie posten